Sunday, September 23, 2012

City Star, Cairo, ( Picture Time )

Tajuk: City Star ( Tempat Yang Membuatkan Aku Hampir Bersumpah Taknak Pergi Dah )

Actually this is not the first time I went there... Dah banyak kali jugak.. Tapi setiap kali pergi, mesti ada sebab yang membuatkan aku tension kat situ. Dahlah di Mesir ni dah takde tempat menarik dah nak pergi.. Huh. Anyway, aku try nak buat sebanyak mungkin entri selagi boleh, sebelum something came out.


Saja jenjalan tengok2 walls.....



Ni plak, gambar kat foodcourt.. It was soooo crowded.. masih ada lagi orang yang berdiri menunggu tempat duduk available.



ni pun kat foodcourt... tu yang korang nampak orang berdiri sume tu, tengah tunggu tempat duduk.. betapa ramainya orang.. tak kira waktu..


Nampak tak kedai tulis panda house tu? tulah kedai yang bila ajer aku pergi City Star, aku akan makan dari kedai tu. Macam xder benda lain kan? padahal banyak jer kedai lain..

Okay, tu jer lah tour aku ke City Star Cairo... actually aku ada ambik gambar agak banyak gak, tapi terlupa nak tekan save kat henset.. Bongok jer.

No comments:

Post a Comment