Saturday, September 22, 2012

Pengumuman Penting

Assalamualaikum....

Banyak sebenarnya "Details" yang tidak aku sisipkan dalam blog ni. Macam mana "Hari Raya Aidilfitri" aku yang lepas... Macam mana "Ramadan" aku yang lepas. Kalau nak diikutkan, pasti ada events yang menarik kan? Tapi aku tak berkesempatan nak bercerita dalam blog ni. Honestly, takde cerita menarik sangat pun. Tu yang rasa malas nat ceghita tu. Hikhik..(gelak sambil tutup mulut..) Anyway, raya haji pun dah dekat.. Apa kata aku cerita masa hari tu ek...

Ada beberapa cerita menarik berlaku sehari dua ni kat aku, semuanya dalam dunia cyber ni. Menjadikan hidup aku bertambah warna-warni. (keles gitu).. Okay cerita pertama..

Semalam, hari seperti biasa, semasa aku dok bermain-main laptop, surf-surf internet. Main facebook, tengok youtube, tiba-tiba, grrrrr, sedetik henset samsungku yang canggih itu bergetar. Aku kaget. Apakah itu? Aku pun menatap skrin hensetku itu dengan penuh kasih sayang. Rupa-rupanya aku menerima e-mel dari seseorang yang tidak aku kenali. Lantas aku membuka e-melku menggunakan laptop. Setelah aku baca dan fahamkan, oooooohhhh, AKU TELAH DI INVITE DI YOUTUBE UNTUK MENYERTAI PERTANDINGAN "WORLDVIDEOTALENT" berdasarkan salah satu video aku di youtube.

Okay pertandingan ni khas untuk penyanyi-penyanyi youtube amature diseluruh dunia macam aku ni, untuk sertai. Aku bukan kata aku akan sertai. Belum pasti lagi. Rasa juga berminat. Tapi tengoklah. Cumanya, korang jangan ingat orang yang diinvite jer yang boleh ikut serta.. SESIAPA pun boleh. Kalau korang rasa ada bakat menyanyi dan tidak malu untuk merakam dan menguploadnya ke youtube, silakanlah sertai... Boleh jer.

Cara-caranya..........aku pun tak tahu. Silalah klik link yang disediakan dan bacalah sendiri menggunakan ilmu bahasa inggeris yang anda telah pelajari sejak tadika lagi. (ngeh ngeh ngeh )
Anyway, aku belum tentu nak masuk. Tapi rasa jugak nak masuk. Tengok keadaanlah.. Apa-apa berita, stay tune...akan diberitahu. Okay.

Okay, habis cerita pertama.
Sekarang nak cerita pasal pengumuman pulak..

Okay, pengumumannya RINGKAS, iaitu......
Kemungkinan besar, akan muncul BLOG kedua....
tunggu-tunggu...ada lagi....
Kemugkinan besar akan ada Youtube Channel yang kedua...
tunggu-tunggu...emmmm, takde dah.. (heh heh)

Sebenarnya dah agak lama aku merangka-rangka idea untuk benda ni... Ataupun PROJEK ni.. hehe... cuma sebab malas dan keadaan yang tidak mengizinkan, aku tak boleh nak bertindak apa-apa. Jadi memandangkan langit semakin terang tanpa awan, yang telah beredar pergi, maka aku pun semakin serius nak laksanakan PROJEK ni. Walaupun, sememangnya seratus peratus belum pasti lagi. Baca ayat di atas KEMUNGKINAN okay KEMUNGKINAN... Maka, tak pasti lagi..

Apakah projek itu?
Akan direveal bila PROJEK tu lahirlah. Tak boleh nak cakap banyak.. hu huk

Okay nak nyanyi sikit..
Hooooo wuwuuuuwooohhhh,,,
Yeaaahhhhiiiiyeahhhhhh
hooowoowooooyeaaaaaiiiyeeaaahhhh..
I need a, tough love yeah... yeah ii yeahh
I need a, tough love.. wuuuu uuh  (nyanyi sampai habis)

tata.... 

No comments:

Post a Comment