Sunday, May 6, 2012

HAPPY tapi GERAM


HAPPY
                                           Lihat wajahku yang berseri-seri setelah mengamalkan 
                                                      krim Pear And Lobli selama 2 minggu


assalamualaikum korang...
alhamdulillah dah selesai EXAM pertama.. TAPI ada cerita di sebaliknya... 


bila pergi exam tadi, sebahagian daripada kami (minoriti) dibenarkan pulang tanpa menjawab kertas EXAM sebab, golongan MINORITI ini yang telah pun mengambil kertas tersebut pada tahun lepas (AL-QURAN)
jadi kami tak perlu ambil lagi exam tersebut untuk tahun nih...


Jadi aku pun sangat2 happy sebab, to tell the truth, memang KURANG bersedia. jadi bila tahu xperlu jawab exam, memang rasa happy sangat2...


                                                                          GERAM
wuuuu BENGKEM nya!!!
                                                                                                  

haha ;-)


cumanya, ada SEDIKIT  rasa geram dan kesal, sebab tak tahu awal-awal.. even Prof. Dr. Syeikh Anas Aboushady (doktor quran dan subjek2 agama kitorang) pun baru tahu tadi jer. maknanya dia pun tak tahu sebelum nih... jadi xboleh dah nak buat apa...


aku geram bukan apa... kalau tahu awal boleh aku tumpukan subjek yang lebih HARDCORE, xlah buang masa (bukan maksud aku yang hafal QURAN ni buang masa) tapi maksudnya, sebab sekarang ni masa dah sangat genting... jadi kena utamakan yang lagi UTAMA (sekali lagi, bukan maksud aku MEDIK lagi utama dari QURAN- *korang faham kan?) hihi


ANYWAY..... still aku HAPPY.....


                           (ada gaya model tak?..kan aku cakap aku memang photogenic ihik!!) ;-p


apa-apa pun... hari ni punya cerita dah selesai.. so, kita kena tengok hari esok plak kan? 


JADI


semoga kawan-kawan yang sama2 menempuhi EXAM teruskan usaha yang cemerlang... semoga semua MUMTAZ...walaupun aku mungkin nampak kurang mesra kat luar, namun korang tetap ada dalam hati aku (sob sob)-touching


okay.. tata dulu!



No comments:

Post a Comment